شاهد.. الطفلة المعجزة مع رامز جلال خلال مقلب برنامج رامز نيفر إند:


الثلاثاء 11 ابريل 2023 | 08:53 مساءً
رنا رئيس في رامز نيفر إند
رنا رئيس في رامز نيفر إند
فريق - السعودي اليوم

وقعت الفنانة المصرية رنا رئيس، ضحية مقلب الفنان رامز جلال في برنامج 'رامز نيفر إند'، الذي يُعرض على قناة 'إم بي سي مصر' خلال شهر رمضان.

وقال رامز جلال في مقدمة البرنامج: 'بطلة حلقتنا من أشهر النجوم المراهقين، وضيفتنا بقت نجمة وهي عندها 22 سنة'.

وتابع: 'قليلين اللي بقوا نجوم، عدد محدود اللي اشتهروا وهما بياكلوا سريلاك بطلة حلقتنا من أشهر المراهقين في هذه الحقبة، البنت دي بقت نجمة وهي عندها 22 سنة وهي واللي زيها مشقيوش والسوشيال ميديا شهرتهم وفيديوهات التيك توك جننتهم ولو استمروا كده هيقعدوا في بيتهم'.

مقلب برنامج رامز نيفر إند

أضاف: 'أنا هقولك كلمتين الفن عمره مكان شهرة وخلاص الفن عايز أخلاق وذكاء'، وتابع موجها حديثه لرنا رئيس: 'ركزي في أدوارك واهتمي بالأداء وأوعي تتغري، ومش عايز تهور وقلة أدب عشان أنا دماغي ناشفة'.

وتابع رامز جلال: 'معانا ومعاكوا المراهقة الحسناء والصغيرة على الفن رنا رئيس'. وسخر من رنا رئيس بعد صعودها المطعم الطائر تجهيزا للمقلب، وقال: «الآن الشيف هراشي باتو هيوري رنا رئيس عضلاتو».

وكعادته، سخر رامز من إطلالة الضيف لحظة استقباله، قائلًا: 'تحس إنها بتقيس فستان خطوبتها، إي الحزمة دي، باربي الفن، قصيرة أوي، جزمة غريبة'.

قد يهمك: ياسمين عز في مقلب رامز جلال: الرجالة هيقطعوك.. ومغردات: "مصر كلها فرحانة فيكي"

قالت 'رنا' قبل بدء مقلب 'المطعم الطائر' في حلقة 'رامز نيفر إند': 'الشغل مع الأستاذ ماجد الكدواني هو أحلى حاجة حصلتلي في حياتي وهو أقرب حد لقلبي، وبالنسبة لي أب، لأن معاه الكواليس كانت حلوة أوي'، ورد 'رامز' قائلًا: 'خطيبك عارف الكلام دا؟'.

عن المقارنة بينها وبين الفنانة الشابة ميان السيد، ردت رنا رئيس: 'أنا نفسي بحب ميان'، مضيفة: 'أنا مش رشيقة خالص باكل كتير جدًا'.

وسخر «رامز» من «رنا»، أثناء تقديمه لها، ووصفها بالطفلة المعجزة، كما قال إنها ومثلها من نجمات جيلها، لم يتعبن في الفن، وإن السوشيال ميديا سبب شهرتها.

اقرأ أيضا